Uw facturen in één oogopslag.

Stel offertes op tussen twee opdrachten in, verstuur snel foutloze en onberispelijke facturen, zelfs vanuit uw auto. Maak definitief komaf met onbetaalde facturen: uw klanten opvolgen wordt kinderspel.
Picsoo maakt facturen versturen weer leuk.

Je doet het voor je plezier
Picsoo: uw succes
maakt ons tevreden

Maak het u makkelijk met Piscoo, onze oplossing om uw bedrijf in een mum van tijd te beheren en te optimaliseren.

Offertes, facturen, enz.: op nauwelijks 30 minuten kunt u ermee aan de slag en is uw administratie niet langer een beproeving.

Picsoo staat ook voor een transparant tarief, bijstand op maat en 30 dagen op proef: tevreden of geld terug*.

Ons devies? Gemoedsrust, snelheid.

Ons doel? U helpen focussen op wat essentieel is om van uw project een succes te maken.

Pluspunten van de Picsoo facturatiesoftware

Onmiddellijk facturen en offertes
Automatische betalingsherinneringen
Communicatie met uw boekhouder

Volg uw facturen in real time op

Personaliseer uw documenten

Communicatie met uw boekhouder

Offerte - Facturatie

€15

/ maand

Begeleiding

Hulp bij het opstarten Basisbegeleiding

€39

excl. btw

Geavanceerde begeleiding.

€150

excl. btw

Documenten personaliseren.

€75

/ 1 document

Opleiding op afstand of in ons kantoor

€75

/ uur

Waarom voor Picsoo kiezen?

30 min stipt om onze oplossing onder de knie te krijgen.

30 dagen op proef
– tevreden of geld terug*.

Tarief
zonder verrassingen.

Klantenservice inbegrepen in het forfait.

Video afspelen

FAQ

Natuurlijk, u hebt de keuze tussen het bedrag exclusief en inclusief btw.

Met Picsoo werkt u waar en wanneer u wilt. U hebt alleen maar een internetverbinding nodig. U kunt ook tot 2 andere gebruikers toegang geven: echtgeno(o)t(e), vennoot, medewerker en natuurlijk uw boekhouder.

Nee, u kunt er zoveel aanmaken als u nodig vindt. U beschikt dus over een onbeperkt aantal aan te maken klanten, facturen en artikels.

Picsoo biedt de mogelijkheid om per klant, leverancier en artikel 5 gepersonaliseerde velden aan te maken. De velden die voor elk van deze bestanden worden aangemaakt, staan los van de andere bestanden. U beschikt over verschillende veldformaten. Gepersonaliseerde velden (ook “vrije velden” genoemd) laten u deze informatie aanmaken, opzoeken en opvolgen.

Testimonials

Graag een demo, meer info of een gesprek om te bepalen wat u nodig hebt?

We laten u geen kostbare tijd verliezen: stuur ons een bericht en we reageren zo snel mogelijk 🙂

Ontdek ook onze oplossing Boekhouding Start. Nu ook in een DUO-aanbod!

Benieuwd naar onze exclusieve aanbiedingen?

Verlies geen tijd en meld u aan voor onze nieuwsbrief!

Contact

Rue de l’Hôpital, 5 bte A000
1420 Braine-l’Alleud
+32 2 737 95 90

Essayez-moi !

Entrez vos coordonnées pour bénéficier d’un accès à la plateforme de démonstration.

Aide au démarrage

Accompagnement de bas​e

Accompagnement de base pendant 30 minutes pour paramétrer votre dossier : logo, articles, clients, numérotation,…

Accompagnement avancé

Pour le module facturation, le set-up comprend :

  • Import des fichiers clients, fournisseurs et articles.
  • Paramétrage personnalisé : raccourcis menus, écrans, listes de consultation.
  • Mini-démo de prise en main pendant ce paramétrage.
  • Paramétrage des rappels de paiement (ainsi, ils seront entièrement et automatiquement envoyés).
  • Personnalisation de la facture sur base d’un de nos modèles existants

 

Pour le module comptabilité, le set-up comprend :

  • Création du dossier et des utilisateurs.
  • Import du plan comptable, des clients et fournisseurs.
  • Création de la banque et démo d’import des fichiers bancaires.
  • Encodage manuel extrait.
  • Paramétrage des journaux (et modification codes journaux si nécessaire).
  • Création client/fournisseur.
  • Encodage d’une facture de vente/achat/OD.
  • Raccourcis Menus et paramétrage des écrans de saisie

Test mij!

Vul uw gegevens in, dan krijgt u toegang tot het demoplatform.

Hulp bij het opstarten

Basisbegeleiding

Basisondersteuning gedurende 30 minuten om uw dossier te personaliseren: logo, artikels, klanten, nummering, enz.

Geavanceerde begeleiding

De facturatiemodule omvat:

  • Importeren van de klanten-, leveranciers- en artikelbestanden.
  • Personaliseren van de instellingen: menu-snelkoppelingen, schermen, raadplegingslijsten.
  • Mini-demo om snel vertrouwd te geraken met de instellingen.
  • Instellen van betalingsherinneringen (die vervolgens volledig automatisch worden verstuurd).
  • Personaliseren van de factuur op basis van onze bestaande modellen.

De boekhoudformule omvat:

  • Creëren van dossier en gebruikers.
  • Importeren van boekhoudplan, klanten en leveranciers.
  • Creëren van de bank en demo voor het importeren van bankbestanden.
  • Manueel invoeren afschriften.
  • Dagboeken instellen (en wijziging van de dagboekcodes indien nodig).
  • Klanten/leveranciers aanmaken.
  • Een inkoopfactuur/verkoopfactuur/DV boeken.
  • Menu-snelkoppelingen en aanpassen van de invoerschermen.