Uw boekhouding altijd
binnenhandbereik

Speciaal ontwikkeld voor zelfstandigen, kleine bedrijven en vzw’s. U bent onmiddellijk vertrouwd met deze software, die u toch alle essentiële functies voor uw algemene boekhouding biedt: transacties boeken (inkoop, verkoop, financiën, enz.) en de btw-aangifte opstellen. Bovendien met talrijke extra’s, zoals vervaldatums beheren en uw klanten aanmanen met betalingsherinneringen.

Je doet het voor je plezier
Picsoo: uw succes
maakt ons tevreden

Maak het u makkelijk met Picsoo Boekhouding Start, onze bijzonder uitgebreide en toch toegankelijke oplossing om uw bedrijf in een mum van tijd te beheren en te optimaliseren.

Op nauwelijks 30 minuten kunt u aan de slag met de boekhoudsoftware en is uw administratie niet langer een beproeving.

Picsoo staat ook voor een transparant tarief, bijstand op maat en 30 dagen op proef: tevreden of geld terug*.

Ons devies? Gemoedsrust, snelheid.

Ons doel? U helpen focussen op wat essentieel is voor de opvolging van uw bedrijf/vzw.

Pluspunten van de Picsoo boekhoudsoftware

Gebruiksgemak:
u bent er snel mee vertrouwd
Uw cashflow altijd onder controle
Communicatie met uw boekhouder

Uw boekhouding voeren wordt kinderspel

Hou uw cashflow onder controle

Raadpleeg al onze gedetailleerde rapporten

Boekhouding

€15

/ maand

Begeleiding

Hulp bij het opstarten Basisbegeleiding

€39

excl. btw

Geavanceerde begeleiding.

€150

excl. btw

Documenten personaliseren.

€75

/ 1 document

Opleiding op afstand of in ons kantoor

€75

/ uur

Waarom voor Picsoo kiezen?

30 min stipt om onze oplossing onder de knie te krijgen.

30 dagen op proef
– tevreden of geld terug*.

Tarief
zonder verrassingen.

Klantenservice inbegrepen in het forfait.

Video afspelen

FAQ

Nee, het is zeker niet de bedoeling om uw boekhouder uit te schakelen, wel om hem beter bij uw zaak te betrekken. Ieder zijn vak en zonder zijn ervaring en knowhow lukt het niet. Ga dus voor samenwerking met uw boekhouder! Met uw toestemming geven wij hem gratis toegang.

Absoluut! Dat is zelfs een van de doelstellingen van boekhoudsoftware. U beschikt ook altijd over actuele gegevens. Zo kunt u klanten met betalingsachterstand snel een herinnering sturen en ziet u ook aan wie u nog geld verschuldigd bent. Ook als u bij een klant bent, kunt u onmiddellijk zijn hele historiek bekijken.

Ongeacht of u zelf uw btw-aangifte invult, dan wel of u die door uw boekhoudkantoor laat controleren en opstellen: u ziet altijd in real time uw exacte saldo.

Testimonials

Graag een demo, meer info of een gesprek om te bepalen wat u nodig hebt?

We laten u geen kostbare tijd verliezen: stuur ons een bericht en we reageren zo snel mogelijk 🙂

Ontdek ook onze oplossing Facturatie Start . Nu ook in een DUO-aanbod!

Benieuwd naar onze exclusieve aanbiedingen?

Verlies geen tijd en meld u aan voor onze nieuwsbrief!

Contact

Rue de l’Hôpital, 5 bte A000
1420 Braine-l’Alleud
+32 2 737 95 90

Essayez-moi !

Entrez vos coordonnées pour bénéficier d’un accès à la plateforme de démonstration.

Aide au démarrage

Accompagnement de bas​e

Accompagnement de base pendant 30 minutes pour paramétrer votre dossier : logo, articles, clients, numérotation,…

Accompagnement avancé

Pour le module comptabilité, le set-up comprend :

  • Création du dossier et des utilisateurs.
  • Import du plan comptable, des clients et fournisseurs.
  • Création de la banque et démo d’import des fichiers bancaires.
  • Encodage manuel extrait.
  • Paramétrage des journaux (et modification codes journaux si nécessaire).
  • Création client/fournisseur.
  • Encodage d’une facture de vente/achat/OD.
  • Raccourcis Menus et paramétrage des écrans de saisie

Test mij!

Vul uw gegevens in, dan krijgt u toegang tot het demoplatform.

Hulp bij het opstarten

Basisbegeleiding

Basisondersteuning gedurende 30 minuten om uw dossier te personaliseren: logo, artikels, klanten, nummering, enz.

Geavanceerde begeleiding

De boekhoudformule omvat:

  • Creëren van dossier en gebruikers.
  • Importeren van boekhoudplan, klanten en leveranciers.
  • Creëren van de bank en demo voor het importeren van bankbestanden.
  • Manueel invoeren afschriften.
  • Dagboeken instellen (en wijziging van de dagboekcodes indien nodig).
  • Klanten/leveranciers aanmaken.
  • Een inkoopfactuur/verkoopfactuur/DV boeken.
  • Menu-snelkoppelingen en aanpassen van de invoerschermen.