maakt ons tevreden
Picsoo: uw succes
Je doet het voor je plezier

Uw oplossing voor facturatie en boekhouding

Voor alle zelfstandigen en kleine bedrijven

Ontdek onze 2 oplossingen: Boekhouding Start en Facturatie Start. Nu ook in een DUO-aanbod!

Concentreer u
op de hoofdzaken

Uw bedrijf beheren was nog nooit zo eenvoudig. Picsoo, toegankelijke boekhoudsoftware, waar en wanneer u wilt.

Altijd en overal
  • Cloudoplossing, dus altijd en overal toegankelijk
  • U hebt alleen maar een webbrowser nodig
  • Regelmatige updates
  • Automatische back-ups, uw dossiers zijn altijd up-to-date
  • Mac, pc, tablet, … werkt op elk toestel
Meer grip op uw bedrijfsbeheer
  • Vlotte communicatie met uw boekhouder of zakenkantoor
  • Dashboard met al uw essentiële gegevens in één oogopslag
  • Rapporten om op het juiste moment de juiste beslissing te nemen
  • U verstuurt uw offertes, facturen en herinneringen tijdig en correct
  • Tot 2 gebruikers en 1 gratis toegang voor uw boekhouder
Win tijd
  • Vermijd steeds terugkerende taken
  • Altijd de juiste boekhoudinformatie binnen handbereik
  • Verstuur uw offertes en facturen rechtstreeks via e-mail
  • Programmeer automatische herinneringen voor onbetaalde facturen

Eenvoudig en transparant tarief.

Picsoo Start! staat voor 2 softwarepakketten. Kies het pakket dat u nodig hebt en betaal alleen voor de functies die u gebruikt. Vanaf € 15/maand excl. btw (op jaarbasis). Telefonische helpdesk gedurende 60’ inbegrepen! We bieden u ook extra diensten, zoals uitgebreide begeleiding en personalisatie van uw documenten.

Ongeacht uw beroep.

Innovator / start-up • Dienstverlenend bedrijf • Vrije beroepen (advocaat, boekhouder, fiscalist) • Beroepen in de bouw: elektricien, schrijnwerker, aannemer, verwarmingsspecialist, alarminstallateur • Handel • IT • Consultant, zelfstandige, freelancer • Coach, trainer • Leveringen, transport • Winkels

Ongeacht uw situatie.

  • U hebt te veel onbetaalde facturen.
  • U werkt zonder aangepaste software, met Excel of Word.
  • Uw huidige software is verouderd
  • U wilt snel uw actuele boekhoudkundige situatie kennen.
  • U bent veel onderweg, tussen kantoor, klanten en thuis.
  • U wilt dat uw boekhouder voortdurend op de hoogte is.

Ongeacht de grootte van uw bedrijf: zelfstandige, start-up, freelancer, micro-onderneming, KMO, vzw, enz.

Offerte - Facturatie

€15

/ maand

Boekhouding

€15

/ maand

Begeleiding
Hulp bij het opstarten Basisbegeleiding

€39

excl. btw

Geavanceerde begeleiding.

€150

excl. btw

Documenten personaliseren.

€75

/ 1 document

Opleiding op afstand of in ons kantoor

€75

/ uur

Testimonials

Waarom voor Picsoo kiezen?

30 min stipt om onze oplossing onder de knie te krijgen.

30 dagen op proef
– tevreden of geld terug*.

Tarief
zonder verrassingen.

Klantenservice inbegrepen in het forfait.

Graag een demo, meer info of een gesprek om te bepalen wat u nodig hebt?

We laten u geen kostbare tijd verliezen: stuur ons een bericht en we reageren zo snel mogelijk 🙂

Essayez-moi !

Entrez vos coordonnées pour bénéficier d’un accès à la plateforme de démonstration.

Aide au démarrage

Accompagnement de bas​e

Accompagnement de base pendant 30 minutes pour paramétrer votre dossier : logo, articles, clients, numérotation,…

Accompagnement avancé

Pour le module facturation, le set-up comprend :

  • Import des fichiers clients, fournisseurs et articles.
  • Paramétrage personnalisé : raccourcis menus, écrans, listes de consultation.
  • Mini-démo de prise en main pendant ce paramétrage.
  • Paramétrage des rappels de paiement (ainsi, ils seront entièrement et automatiquement envoyés).
  • Personnalisation de la facture sur base d’un de nos modèles existants

 

Pour le module comptabilité, le set-up comprend :

  • Création du dossier et des utilisateurs.
  • Import du plan comptable, des clients et fournisseurs.
  • Création de la banque et démo d’import des fichiers bancaires.
  • Encodage manuel extrait.
  • Paramétrage des journaux (et modification codes journaux si nécessaire).
  • Création client/fournisseur.
  • Encodage d’une facture de vente/achat/OD.
  • Raccourcis Menus et paramétrage des écrans de saisie

Test mij!

Vul uw gegevens in, dan krijgt u toegang tot het demoplatform.

Hulp bij het opstarten

Basisbegeleiding

Basisondersteuning gedurende 30 minuten om uw dossier te personaliseren: logo, artikels, klanten, nummering, enz.

Geavanceerde begeleiding

De facturatiemodule omvat:

  • Importeren van de klanten-, leveranciers- en artikelbestanden.
  • Personaliseren van de instellingen: menu-snelkoppelingen, schermen, raadplegingslijsten.
  • Mini-demo om snel vertrouwd te geraken met de instellingen.
  • Instellen van betalingsherinneringen (die vervolgens volledig automatisch worden verstuurd).
  • Personaliseren van de factuur op basis van onze bestaande modellen.

De boekhoudformule omvat:

  • Creëren van dossier en gebruikers.
  • Importeren van boekhoudplan, klanten en leveranciers.
  • Creëren van de bank en demo voor het importeren van bankbestanden.
  • Manueel invoeren afschriften.
  • Dagboeken instellen (en wijziging van de dagboekcodes indien nodig).
  • Klanten/leveranciers aanmaken.
  • Een inkoopfactuur/verkoopfactuur/DV boeken.
  • Menu-snelkoppelingen en aanpassen van de invoerschermen.