Om onze prijzen zo laag mogelijk te houden, hebben wij voor een jaarcontract gekozen. Het zou te veel werk vragen en te duur zijn om elke maand facturen uit te sturen en betalingen te verwerken.
Als u Picsoo niet langer wenst te gebruiken, kunt u uw abonnement annuleren. Log in uw account in en ga naar Bedrijf beheren -> Abonnement beheren. Klik op de knop Annuleren van het abonnement dat u wilt annuleren. Na de annulatie ontvangt u een e-mail met de bevestiging dat uw abonnement is geannuleerd.
Ja, natuurlijk. U beheert dit heel eenvoudig in de parameters van uw abonnement. U schakelt vlot van de ene naar de andere module over en voegt eventueel extra opties toe, die tegen belachelijk lage prijzen worden gefactureerd.
Neen, en dat doen wij welbewust. Samen met onze klanten willen wij garanderen dat Picsoo ook morgen nog kwaliteitsvolle diensten en producten kan leveren en ontwikkelen.
Een volledig gratis aangeboden dienst kan nooit goed zijn of laat u slechts werken met een beperkt aantal klanten, facturen, artikels, … Wij bieden wel een gratis testperiode van minimaal 14 dagen.
Om van de diverse modules te kunnen genieten, nodigen wij U uit via ons platform. U hebt recht op een gratis test van 14 dagen, waarna de keuze van het meest geschikte abonnement kan worden gemaakt.
Kantoorpark Waterloo
161, dreef Richelle – gebouw M
1410 Waterloo
02 737 95 90
Bedrijfsnaam: Business Software srl
BTW-nummer: BE 0480.277.583
Maatschappelijke zetel: Louizalaan 349/1 1050 Ixelles, België
Telefoon: 02 737 95 90
Email : info@picsoo.eu