Close
  • Producten
    • Facturatie
    • Commercieel Beheer
    • Boekhouding
    • Betalingen
    • Kassa
    • Dashboard
  • Gemeenschap & diensten
    • Over
    • Partners
    • Bijstand
    • Blog
    • Q&A
    • Sponsorschap
  • Tarieven
  • Contact
  • Producten
    • Facturatie
    • Commercieel Beheer
    • Boekhouding
    • Betalingen
    • Kassa
    • Dashboard
  • Gemeenschap & diensten

    Diensten

    Opleiding
    Bijstand

    Hulpmiddelen

    Blog
    Witboek
    Gebruikershandleiding
    Documentatie
    Portfolio

    Picsoo

    Over
    Sponsoring
    Partners
    Q & A
    Vacature
    • Over
    • Partners
    • Bijstand
    • Blog
    • Q&A
    • Sponsorschap
  • Tarieven
  • Contact
Koop

  • NL
  • FR
  • Producten
    • Facturatie
    • Commercieel Beheer
    • Boekhouding
    • Betalingen
    • Kassa
    • Dashboard
  • Gemeenschap & diensten

    Diensten

    Opleiding
    Bijstand

    Hulpmiddelen

    Blog
    Witboek
    Gebruikershandleiding
    Documentatie
    Portfolio

    Picsoo

    Over
    Sponsoring
    Partners
    Q & A
    Vacature
    • Over
    • Partners
    • Bijstand
    • Blog
    • Q&A
    • Sponsorschap
  • Tarieven
  • Contact
Koop

  • NL
  • FR

Q&A

Q&A

Waarom zou Picsoo voor mij nuttig zijn?

Picsoo is boekhoudsoftware in de cloud. Uzelf en uw boekhouder hebben op elk ogenblik toegang tot de gegevens, via elk mobiel toestel dat online kan gaan.

Het programma is heel eenvoudig te gebruiken. Uw boekhouder ziet dezelfde gegevens als u (principe van “één enkele waarheid”). Gedaan met spreadsheets, maandelijkse facturen enz. te verzenden. U wint tijd en werkt nauwkeuriger. De software geeft u ook cruciale informatie over de prestaties van uw bedrijf. U krijgt weer controle over uw bedrijf met up-to-date informatie over cashflow, winst en verlies, debiteuren- en crediteurenrekeningen.

Waarin verschilt Picsoo van andere boekhoudsoftware in de cloud?

Picsoo is gegarandeerd de voordeligste. Het streeft ernaar om zijn klanten kwaliteitsvolle beheersoftware tegen betaalbare prijzen te leveren. Ook de aanvullende modules zijn heel voordelig. Picsoo levert een ongeëvenaarde klantenservice. Als u dat wenst, leveren wij u “merkloze” oplossingen, die u vervolgens onder uw eigen merk kunt presenteren om de waarde van uw merk te verhogen. Picsoo past de software ook aan uw behoeften aan en biedt u belangrijke extra functies.

Hoe kan ik Picsoo-partner worden?

Picsoo-partner worden is eenvoudig. U hoeft alleen maar hier te klikken en het formulier in te vullen. Een van de leden van ons verkoopteam neemt dan snel met u contact op. Als u één van de Picsoo-partners wordt, zorgen wij voor volledige opleiding en ondersteuning.

Hoe goed zijn mijn gegevens beveiligd?

Uw gegevens worden bewaard in ultraveilige en ISO-gecertificeerde datacenters in het Verenigd Koninkrijk. Uw gegevens worden beheerd door onze ervaren systeemingenieurs en er wordt regelmatig een back-up van gemaakt. De back-ups garanderen dat uw gegevens veilig zijn en bij problemen meteen kunnen worden gerecupereerd. Wij gebruiken een SSL-verbinding. Dit betekent dat alle communicatie tussen uw browser en onze server beveiligd is door versleuteling.

Hoe kan ik mijn hele boekhouding in Picsoo voeren en toch blijven samenwerken met mijn boekhouder?

U kunt uw boekhouder toegang tot al uw transacties in Picsoo geven. Jullie zien beiden dezelfde gegevens. Gebruik het Picsoo-communicatiekanaal ook om herinneringen te versturen, verzoeken te versturen en te overleggen met uw boekhouder.

Heb ik toegang tot al mijn facturen enz.?

Ja. Al uw informatie wordt in de cloud bewaard. U hebt dus altijd al uw facturen en al uw historische gegevens onmiddellijk bij de hand. Scan bijvoorbeeld uw facturen met uw smartphone en stuur ze naar Picsoo. U hoeft dus niet langer bang te zijn dat u uw papieren facturen zou kwijtraken.

Kan ik mijn btw-aangifte online indienen als ik Picsoo gebruik?

Binnenkort kunt u via een door het systeem goedgekeurde gateway uw btw-aangiften online indienen. Momenteel worden de btw-gegevens alleen vermeld. U kunt ze ook aan uw boekhouder doorgeven om de btw-aangifte in te dienen.

Kan ik mijn gegevens ook buiten de Picsoo-software exporteren?

Ja, natuurlijk. U logt in op uw account en kunt dan uw gegevens exporteren in “Tools” – “Opties”. U kunt al uw gegevens exporteren naar een spreadsheet.

Kan ik verschillende toegangsrechten toekennen aan mijn personeel?

Ja. U kunt aan verschillende personeelsleden verschillende toegangsrechten geven. U bepaalt op die manier welke medewerker toegang heeft tot welke gegevens.

Geeft u ook opleiding aan mijn medewerkers?

Ja. Picsoo geeft u alle opleidingen en ondersteuning die u nodig hebt om uw activiteit op te starten. Ga voor meer informatie naar ons opleidingsgedeelte.

Voorziet Picsoo in periodeafsluiting? Welke soorten afsluitingen worden aangeboden?

Ja. Picsoo stelt afsluitingsfuncties ter beschikking van de gebruikers. Zij kunnen bepalen in welke periodes geen nieuwe transacties kunnen worden ingevoerd. Een andere functie dient bijvoorbeeld om de btw-periode te blokkeren.

Is het gemakkelijk om mijn huidige klanten en boekhoudgegevens in te laden in Picsoo?

Het is heel eenvoudig om uw bestaande gegevens en klanten naar Picsoo over te zetten. Met onze tools vraagt de migratie van uw huidige klanten en gegevens naar Picsoo maar enkele stappen, inclusief onbetaalde facturen en proefbalansen. U kunt dat altijd doen wanneer u die gegevens nodig hebt.

Moet ik extra betalen voor nieuwe modules?

Aanvullende modules worden tegen belachelijk lage prijzen aangerekend. Een volledig gratis aangeboden service kan nooit goed zijn. Samen met onze klanten willen wij garanderen dat Picsoo ook morgen nog kwaliteitsvolle producten en diensten kan ontwikkelen en leveren. De bescheiden bijdrage die wij voor elke module vragen, maakt dat mogelijk.

Moet ik een supplement betalen voor mijn ondersteuning als klant?

U kunt kiezen tussen telefonische bijstand of via e-mail. Onze bijstand via e-mail is gratis. Stuur de e-mail met uw vragen naar support@picsoo.be. Als u liever telefonisch bijstand krijgt, dan kunt u ons bellen op het bijstandsnummer dat wij u bezorgen.

Welke abonnementsformules zijn mogelijk?

Onze dienstverlening steunt op een abonnement volgens het SaaS-model (“Software as a Service” of software die als een online dienst wordt aangeboden). Dit betekent dat u elke maand betaalt om de service te mogen gebruiken. Wij bieden u twee abonnementsformules. Er geldt geen blokkeringsperiode en geen vaste contractduur. U kunt uw abonnement annuleren wanneer u wilt. Bekijk op onze Tariefpagina de lijst met beschikbare abonnementen en de bijbehorende kosten.

Hoe kan ik mijn abonnement annuleren?

Als u Picsoo niet langer wenst te gebruiken, kunt u uw abonnement annuleren. Ga naar uw account en vervolgens naar Bedrijf beheren -> Abonnement beheren. Klik op de knop Annuleren van het abonnement dat u wilt annuleren. Na de annulatie ontvangt u een e-mail met de bevestiging dat uw abonnement is geannuleerd. Denk eraan om een back-up van uw gegevens te maken of om ze te exporteren naar een spreadsheet vóór u het abonnement annuleert. 60 dagen na de annulatie of afloop van de lopende abonnementsformule worden alle gegevens van onze server verwijderd.

Hoe kunt u betalen ?

Betalen kan op twee manieren: maandelijks en jaarlijks. Als u jaarlijks betaalt, betaalt u minder. Zowel bij de maandelijkse als jaarlijkse formule betaalt u op voorhand. Betalen kan per cheque, bankoverschrijving of krediet- en debetkaart.

Hoeveel moet ik op voorhand betalen om gebruik te maken van Picsoo?

U hoeft op voorhand geen commissie of opstartkosten te betalen. U geniet een gratis testperiode van een maand. Voor de gratis test hoeft u geen kredietkaartgegevens te leveren. Aan het einde van de gratis testperiode kunt u uw abonnement bevestigen door één van de beschikbare formules te kiezen en het abonnement te betalen.

Welk tariefmodel hanteert u?

De prijs die u voor de abonnementen betaalt, is uitsluitend afhankelijk van het aantal klanten. Voor boekhouders-partners hanteren wij verlaagde abonnementstarieven. Er zijn geen bijkomende of verborgen kosten te betalen.

Gratis test

Stel op minder dan 2 minuten een factuur op

Ontdekken
Demo bestand
Logiciel comptable, facturation, caisse, gestion commerciale, essai gratuit 14 jours
loader

Wilt u profiteren van onze exclusieve aanbiedingen ?
Wacht niet langer en schrijf u in voor onze nieuwsbrief !


Contact

Over
Contact

Kantoorpark Waterloo
161, dreef Richelle – gebouw M
1410 Waterloo
02 737 95 90

 
Facebook-f Linkedin Youtube

Producten & Services

Facturatie
Commercieel Beheer
Boekhouding
Kassabeheer
Betalingen
Dashboard

Andere

Blog
Sponsorschap
Algemene Gebruiksvoorwaarden
Cookiebeleid
Privacybeleid
Q&A